תאורה לכניסה של הבית

הכניסה לבית היא הרושם הראשוני עבור האורחים והתחושה הנינוחה הראשונית עבור בני הבית. ישנה חשיבות רבה למראה ולעיצוב של כניסת הבית כיוון שמרגע פתיחת דלת הבית אנחנו מקבלים את הרגשות השונים של הבית ורגשות אלו מלווים אותנו לאורך השהות כולה. כיוון שהכניסה חשובה כל כך יש לדאוג לכך שתהיה מסודרת, מעוצבת ושהתאורה תעביר את האוירה הנדרשת מהבית כולו.

תאורת הכניסה משמשת בתפקיד מפתח בעיצוב חלל הכניסה ובעיצוב האוירה הביתית. באמצעות התאורה המתאימה ניתן ליצור אוירה של חמימות בבית או לחילופין אוירה של יוקרה, בהתאם לרצון של המתגוררים בבית.

תכנון תאורת הכניסה של הבית צריך להתבצע בהתאם למבנה הכניסה. יש הבדל בין כניסה לבית שהיא רחבה, כניסה צרה, כניסה גבוהה או כניסה שישר מובילה למרכז הבית.

 

תאורה לכניסה רחבה

אם הכניסה לבית היא מבואה רחבה, אפשר לשלב בה מספר גופי תאורה. התאורה יכולה להיות מעל הכניסה ויכולה להיות בצדדים. כשהכניסה לבית רחבה אפשר לשלב בין שני גופי התאורה. כניסה רחבה לבית יכולה להיות נעימה כשהאור מותאם לבני הבית כך שחשוב לדעת האם חשוב לכם לשדר בכניסה לבית חמימות, יוקרה או כל מסר אחר. אם בכניסה לבית שלכם ישנה מראה, מומלץ להאיר גם אותה באור שאינו סנוור, אך מאפשר לראות היטב שאתם בהחלט מאורגנים כמו שציפיתם.

 

כניסה צרה

כניסה צרה לבית יכולה להיות ברכה עם התאורה המתאימה. חשוב לשים לב מה יש בכניסה לפני שבוחרים את התאורה. ככל שיש יותר פריטים בכניסה, כך התאורה עשויה להיבלע ולהוסיף על העומד, אך בכניסה צרה תאורה מתאימה תוכל לתת תחושה רחבה יותר. מומלץ מאד לשלב בכניסה גם תאורה צמודת קיר ואם הכניסה צרה כדאי להימנע מתאורה חזקה וקרה אשר מונחת מעל המבואה. דווקא בכניסה צרה יש לתאורה תפקיד חשוב לתת אוירה נעימה.

 

כניסה גבוהה

ישנם בתים בהם התקרה במבואה לבית גבוהה יותר משאר הבית. במידה והכניסה צרה וגבוהה, תהיה תחושה שהיא צרה עוד יותר ובמידה והכניסה ארוכה כמו מסדרון הגובה ימשוך את העיניים הלאה לקצה המבואה. במידה והכניסה לבית גבוהה מומלץ שלא לשים תאורה מהתקרה. גם כאשר מניחים תאורת תקרה, מומלץ להניח גם תאורה על הקירות. ישנם גופי תאורה רבים אשר יפזרו את האור ויקרינו כלפי מטה כדי להעניק לחלל תחושה אינטימית ונעימה.

 

גופי תאורה לכניסה שהיא חלק מהבית

ישנם בתים בהם הכניסה היא כמו חדר מעבר ויש בתים בהם הכניסה מתחברת לחלל המרכזי. במידה והכניסה לבית מכניסה ישר לחלל המרכזי, ניתן ליצור באמצעות תאורה אזור להתמקד בו. התאורה מושכת את העין למקום שנרצה ולכן שימוש בגוף תאורה כדי להאיר על תמונה, מראה או כל חלק אחר של הבית, יכניס מייד לאווירה הביתית הרצויה.

 

לרכישת תאורה לבית כנסו עכשיו לחנות אונליין