גופי תאורה מעוצבים מבית ניסקו

שוק התאורה לבית ולמשרד מכיל כיום מגוון מוצרים המציעים את הטוב משני העולמות – גוף תאורה מעוצב, אלגנטי ושימושי מצד אחד, אך גם חסכוני באנרגיה ובצריכת החשמל מצד שני. כאן תוכלו למצוא מגוון גופי תאורה העונים על הקריטריונים הללו, ומציעים פונקציונאליות וחסכוניות בעת ובעונה אחת. רבים מאותם גופי תאורה מיוצרים או מיובאים על ידי חברת ניסקו – שם דבר בעולם התאורה בארץ כבר כמעט ארבעים שנים.

 

העיצוב נשאר, הטכנולוגיה השתכללה – מגוון עיצובים בתאורת לד

השינוי הטכנולוגי הגדול אשר מאפשר לחברות מובילות בעולם התאורה כמו ניסקו לספק מגוון רחב של גופי תאורה מעוצבים וגם חסכוניים ויעילים ביותר מבחינת אורך חיי המוצר, הוא כמובן המצאת תאורת הלד. גופי תאורה מבוססים טכנולוגיית LED מאפשרים את אותה רמת תאורה כמו גופי תאורה המופעלים בטכנולוגיות ישנות יותר, אך תוך ניצול של אחוז מזערי מכמות האנרגיה הנדרשת. החסכוניות של טכנולוגיית הלד מבטיחה מצד אחד כי חשבון החשמל יהיה נמוך יותר לאורך זמן (במיוחד במקרה בו דואגים להחליף את כל גופי התאורה בבית לתאורת לד), ומצד שני מדובר גם בנורות בעלות אורך חיים גדול משמעותית מנורות “רגילות”, כך שיעבור הרבה מאוד זמן עד שתידרשו אפילו להוצאה הקטנה יחסית של רכישת נורות חדשות.

מכיוון שטכנולוגיה זו מאפשרת ייצור נורות במגוון צורות וגדלים שונים, ניתן כיום להתאים פחות או יותר כל גוף תאורה מעוצב ל”דור העתיד” של עולם התאורה – דור תאורת הלד. לכן תוכלו למצוא כאן מגוון גופי תאורה מעוצבים, מכל הסוגים והמינים, אשר מגיעים עם נורות לד חסכוניות ויעילות. תאורה תלויה או שקועה, גופי תאורה עומדים, תאורת הצפה אל מול תאורת אווירה, ספוטים לפסי צבירה, גופי תאורה שולחניים ואפילו תאורת גינה וחוץ – מרבית העיצובים מגיעים כיום גם בגרסאות חדשות יותר המכילות נורות לד חסכוניות.

חברת ניסקו תאורה, המהווה גורם משמעותי ומוביל בעולם התאורה בישראל מזה עשרות שנים מייצרת ומייבאת כיום מגוון רחב של גופי תאורה מעוצבים ומבוססי לד. בניסקו, כמו בשאר עולם התאורה והחשמל, הבינו כבר מזמן כי טכנולוגיים הלד היא העתיד (לפחות הנראה לעין…) של עולם התאורה לבית ולמשרד, ופועלים בהתאם על מנת לספק לנו את מגוון האפשרויות השונות הנחוצות על מנת שנוכל לבצע הסבה לתאורה מתקדמת יותר, בלי לוותר על גופי התאורה המעוצבים השונים אליהם התרגלנו.

לרכישת גופי תאורה מעוצבים כנסו עכשיו לחנות אונליין