המלצות על גופי תאורה שקועים

יש כמה המלצות שיכולות לעזור למי שמעוניין לרכוש גופי תאורה שקועים. ההמלצה הראשונה היא להגדיר מראש את המטרות והצרכים. יש כיום מגוון רחב וכמעט אינסופי של גופי תאורה: ההבדל בין הגופים יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב, במפרט הטכני, במחיר ובעלויות התחזוקה הקבועות והשוטפות. היצע רחב עלול לבלבל את מי שלא בקיא בתחום ולהחמיר חוסר הבנה. הגדרה של צרכים ומטרות מונעת את עוגמת הנפש הזו ומבטיחה הקצאה של משאבים רלוונטיים בלבד.

המלצה שנייה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני בחירת נורות. שקועים ספוטים מתאימים לקירות גבס בבתים פרטיים או משרדים, בעוד גופים תלויים ועומדים יכולים להתאים דווקא לחלל תעשייתי, לחדרים פתוחים או אפילו למרפסת, לחצר ולגינה. הדגש בהקשר הזה הוא על מחשבה לטווח ארוך. תכנון מושכל של גופי תאורה שקועים ושימוש בנורות אטרקטיביות הוא הסוד לרכישה מוצלחת.

 

עמעום, זוויות הארה ועוצמה

ברמה הטכנית, מומלץ להתמקד בפרמטרים של עמעום, זוויות הארה ועוצמה. לא רבים יודעים שניתן להשיג את המאפיינים הללו גם בתוך גופים שקועים. במקום להסתפק באור סטנדטי בלבד, הגופים השקועים משנים לחלוטין את האופי של החלל ויכולים לחסוך בהוצאות על שיפוץ כללי ושבירת קירות. עמעום עם תאורת לד נחשב מורכב אולם הוא אפקטיבי מבחינת ספקטרום האור.
בחירה של שקועי תקרה תוך התייעצות עם אנשי מקצוע תאפשר זוויות הארה ועוצמות משתנות. אלו יתרונות משמעותיים עבור בעלי בתים ודירות, אולם כדאי גם להתעניין לגביהם במשרד או בעסק. אף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו לוותר על פיזור אור אחיד בחלל. האור מניע לקוחות לפעולה והוא מקנה תחושה מיוחדת בתוך החנות. זו סיבה עיקרית לשימוש בנורות עם אופציה של עמעום, שינוי זוויות הארה ומשחקי עוצמה.

 

למה כדאי לבחור נורות לד עבור שקועי תקרה?

שקועי תקרה עמידים ממוקמים בתוך הגומחה בצורה אידיאלית וכך מחזיקים מעמד לאורך זמן. יחד עם זאת, יש שקועים המתבססים על תאורת לד לעומת שקועים בהם נורות פלורוסנט או כספית הן אלו שאחראיות על פיזור האור. ההמלצה היא לבחור בנורות לד וזאת מטעמי איכות הסביבה, נוחות תפעול וחיסכון בהוצאות. הגביש בתוך נורות לד עובד על זרם ישר ולא חלופי ופליטת החום שלהן זניחה עד בלתי מורגשת. הן חוסכות באנרגיית קירור ולא גורמות לעלייה בטמפרטורה. הנורות אינן פולטות קרינה ושימוש תכוף בהן לא משפיע על העמידות.

לסיכום, שקועי תקרה יכולים לשדרג את מראה חלל הפנים בבתים, דירות ועסקים. גופים שקועי תקרה משולבים בסוגים שונים של נורות. ההמלצה היא להשתמש בנורות לד כדי לחסוך בהוצאות, אך התייעצות עם אנשי מקצוע עשויה להעלות פרמטרים אחרים שכדאי להתחשב בהם. הדבר החשוב הוא לתכנן היטב את התאורה ולהשתמש בה לפי הוראות היצרן.

לרכישת גופי תאורה כנסו עכשיו לחנות אונליין