גופי תאורה מיוחדים לבית

תכנון ועיצוב תאורה לבית הפכו בשנים האחרונות למרכיב מהותי וחשוב בכל הנוגע לעיצוב הבית. בשנים האחרונות נפתחו חנויות תאורה יוקרתיות המייבאות גופי תאורה מיוחדים היכולים להשתלב עם כל עיצוב שתבחרו לבית שלכם: מודרני, קלאסי, כפרי, היי טקי וכדומה. תכנון התאורה בבית מצריך התייחסות מוקדמת לתחום זה הן על ידי בעלי הבית והן על ידי המעצב או אדריכל הפנים. על מנת לשלב את התאורה בבית יש צורך להגדיר לא רק את הסגנון ואת קו העיצוב המוביל, אלא להחליט אודות עוצמת האור, מיקום מדוייק של גופי התאורה השונים, גוון האור הרצוי, וכמובן סגנון העיצוב של גופי התאורה עצמם.

גופי תאורה מיוחדים בעיצובים מרהיבים

גופי תאורה מיוחדים ניתן למצוא גם בייצור מקומי על ידי אמני תאורה שונים וגם מיבוא של חברות מובילות בענף התאורה בעולם. גופי התאורה מחולקים לסוגים שונים על פי קטגוריות שונות ונעשה בהם שימוש בנורות מסוגים שונים לצרכי עוצמת אור שונה ממקום למקום. גופי התאורה נחלקים לגופי תאורה תלויים, גופי תאורה צמודי ושקועי תקרה, גופי תאורה צמודי ושקועי קיר, גופי תאורה עומדים, גופי תאורה לגינה, גופים מוסתרים וכיוצא באלה.

החלוקה לסוגים שונים אינה מעידה על טיב ואיכות הגופים, ועל מנת למצוא את האיכות הגבוהה ביותר יש לחפש גופי תאורה מיוחדים המיוצרים על ידי מעצבי תאורה מובילים בעולם כדוגמת גופי תאורה בסגנון איטלקי שנחשבים למובילים בענף זה. העיצוב האיטלקי נחשב אולי ליפה בעולם ולא רק בתחום התאורה, אלא בכלל.

גופי תאורה בסגנון איטלקי

סגנון איטלקי בעיצוב הוא שם דבר וכשמדובר בגופי תאורה הדבר בא לידי ביטוי בהתייחסות אסתטית ומודרנית עם נסיון ומסורת של דורות רבים. חברת FLOS האיטלקית נחשבת לאחת החברות המובילות בעיצוב גופי תאורה בעולם ותוכלו למצוא את מוצריה גם בארץ.

חברת פלוס התחילה את דרכה בשנות השישים של המאה הקודמת כיצרנית של גופי תאורה יוקרתיים ומיוחדים, ובהמשך עברה גם לייצור של גופי תאורה מסוגננים ומעוצבים לכל מטרה. החברה עובדת עם שורה של מעצבים בין לאומיים על כמו ג’ספר מוריסון, קסטיליוני, פיליפ סטארק ונוספים. גופי התאורה המיוחדים של חברה זו מתייחסים לכל הסוגים האפשריים החל מגופי תאורה לבית, גופי תאורה למשרד, גופי תאורה לגינה וכדומה. גופי תאורה מעוצבים ומיוחדים נחשבים לכאלה שהעיצוב שלהם הוא מרהיב ומסוגנן ושאינו דומה לגופי תאורה אחרים.

ההתייחסות לעיצוב גופי תאורה מחייבת חדשנות והרבה דמיון יוצר כדי לשנות את הגופים הקיימים מבלי לפגוע בפרקטיות שלהם, שכן אחרי הכל לא משנה כמה יפה ומעוצב יהיה גוף התאורה, הוא חייב לספק את האור הנדרש ממנו בכל מקום שבו הוא מוצב.

הגופים המיוחדים והמעוצבים נמנים על כל סוגי התאורה הקיימת החל מגופי תאורה תלויים, גופי תאורה עומדים, ספוטים מרהיבים, גופים שקועים או צמודים לקיר ולתקרה, גופים לחדרי שינה, סלונים, לגינה וכדומה.

לרכישת גופי תאורה מעוצבים כנסו עכשיו לחנות אונליין