ספוטים במגוון רחב של דגמים ועיצובים

ההיצע הגדול של ספוטים כולל מגוון רחב של דגמים ועיצובים. המשמעות של היצע רחב היא קודם כל התאמה לצרכים אישיים. במקום להסתפק בפתרונות עיצוב סטנדרטיים או שגרתיים, אפשר פשוט להתרשם מקולקציה של קטלוג אביזרים ולבחור את המוצר האפקטיבי והמתאים עבור החלל. פתרונות מן הסוג הזה מקובלים בקרב מעצבי פנים, אדריכלים וגם לקוחות פרטיים. משמעות שנייה של מגוון רחב של דגמים ועיצובים הוא חיסכון בהוצאות. ככל שההיצע גדל והביקוש נשאר קבוע, המחירים יורדים והלקוחות מרוויחים.

השאלה היא כיצד מנצלים את המגוון הרחב של הדגמים והעיצובים. דרך אחת לעשות זאת היא לבחור פתרונות תאורה בהתאם למסגרת התקציב. ניתן להגדיר תקציב מראש, להתייעץ עם מומחים בנושא של תאורה ולשאוב השראה מפתרונות עיצוב מקומיים ובינלאומיים. דרך שנייה היא להתאים בין הדגמים והעיצובים לבין אופי החלל. כאן הדגש הוא על זיהוי מאפיינים ייחודיים של כל חדר בבית. הסלון, חדרי השינה, המטבח, הכניסה והמרפסת מחייבים התאמה שונה של פתרונות עיצוב ופיזור אור. רק בעזרת זיהוי המאפיינים הייחודיים של חלל הפנים ניתן להביא לידי ביטוי את היתרונות של הדגמים והעיצובים.

 

טכנולוגיית לד נכנסת הביתה

הדגמים והעיצובים אינם מתעלמים משינויים טכנולוגיים המתרחשים בתחום התאורה. בעוד בעבר נאלצו בעלי בתים ודירות להסתפק בנורות ליבון, כספית או פלורוסנט בלבד, הרי שכיום ישנן נורות לד ייחודיות. הנורות חוסכות עשרות אחוזים בחשבון החשמל החודשי ובאנרגיית הקירור. אורך החיים שלהן מגיע למאות אלפי שעות של עבודה אינטנסיבית. הנורות החדשות משולבות בתוך ספוטים ומשדרגות אותן בצורה משמעותית. הן נבלעות בתוך החלל, מפזרות את האור באופן אחיד ואף תורמות לשמירה על איכות הסביבה.

תאורת לד היא גולת הכותרת הטכנולוגית של תחום פיזור האור. הנורות לא מרצדות בזמן הפעולה וזאת בגלל שהגביש שלהן עובד על זרם ישר ולא חלופי, אך חשוב מכך: הן בטיחותיות ולא פולטות קרינה מזהמת או פוגעת. הנורות יכולות להתאים לחדרי שינה של ילדים ותינוקות, לחדרים רטובים כמו מטבח וחדרי אמבטיה וגם לגינה פרטית, מרפסת או גג. כל נורה נדלקת בתוך שניות בודדות ופליטת החום שלהן זניחה עד בלתי מורגשת.

 

הערך המוסף של פיזור אור בחלל

מכל האמור לעיל ניתן להבין מדוע פיזור אור בחלל נתפס בתור אלמנט דקורטיבי ופונקציונאלי חיוני. הוא מעניק ערך מוסף לבתים, דירות, משרדים, עסקים וחנויות. זהו אחד האמצעים החשובים ביותר לפיזור אור ושיפור איכות החיים.

פיזור נכון ובחירה באביזרים מתאימים מבין הדגמים והעיצובים עוזרים להתגבר על היעדר אור טבעי. כאשר מוסיפים למשוואה את התכונות של תאורת לד ואת המחירים האטרקטיביים של הנורות, מגלים כי מדובר על נושא מרתק ומסעיר. אלו בין היתר הסיבות העיקריות להרחבת היצע האביזרים המשלימים והפתרונות בתחום האור.

לרכישת ספוטים כנסו עכשיו לחנות אונליין