מותגים בעיצוב תאורה לבית ולמשרד

תאורה לבית ולמשרד מהווה כיום תחום עשיר ומורכב – ניתן למצוא אינספור דגמים ועיצובים של גופי תאורה, המיועדים לשימושים שונים ומתאפיינים ביעילות גבוהה מצד אחד, ובאסתטיות ועיצוב דקורטיבי מצד שני.

כאשר אנו ניגשים לעיצוב התאורה בבית או במשרד, עומדים לרשותנו אינספור מותגים מעולם התאורה, מותגי תאורה אשר כוללים את עבודתם של מעצבים בכירים ומכניסים לעולם התאורה קשת רחבה של יצירתיות.

איך כדאי לעשות סדר בתוך כל המגוון העצום הזה הקיים בתחום, האם כדאי בכלל לבחור במותגים מוכרים ואם כן – כיצד נדע איזה מותג מתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלנו?

 

צרכי תאורה בסיסיים

השלב הראשון הוא להגדיר לעצמנו באופן ברור – מהם בדיוק הצרכים שלנו בכל הנוגע לתאורה בחלל אותו אנו מעצבים כעת. במידה ומדובר במשרד – מהם האזורים בהם אנו זקוקים לתאורת עבודה ומאיזה סוג? מהם המקומות בהם נרצה תאורת אווירה ותאורה רכה יותר, מהם האזורים בהם נרצה גופי תאורה דקורטיביים?

לאחר שהגדרנו את צרכי התאורה הבסיסיים שלנו עבור אותו אזור, יהיה לנו קל הרבה יותר לחפש את גופי התאורה המתאימים על פי הקטגוריות בהן הם מסודרים בחנויות התאורה הגדולות.

 

תאורה דקורטיבית – מאיזה סגנון?

באזורים מסוימים ייתכן כי נחליט ללכת על גופי תאורה מעוצבים ודקורטיביים. למשל – אזור הקבלה או חדר הפגישות במשרד, הסלון ופינת האירוח בבית וכו’.

כעת, השאלה הבאה שעלינו לשאול היא – איזה סגנון, פחות או יותר, של תאורה דקורטיבית נרצה עבור אזור זה? האם אנחנו מעדיפים גוף תאורה מסוגנן, אלגנטי וצנוע יחסית? האם נרצה משהו נוצץ ובולט יותר לעין? אולי גוף תאורה יצירתי, אומנותי ונועז במיוחד? כל אלו תלויים כמובן בטעמים ובהעדפות האישיים שלנו, אך גם בסוג המשרד שאנו מעצבים (עבור משרד עורכי דין נרצה תאורה אלגנטית ומאופקת יותר מאשר משרד מעצבים או סטודיו לאומנות…).

בכל מקרה, מותגי תאורה מובילים דוגמת Flos, Moooi ומספר מותגים מובילים נוספים מציעים מגוון רחב של עיצובים, כך שסביר להניח שתוכלו למצוא בדיוק את התאורה הדקורטיבית המתאימה לטעם האישי שלכם ולמקום הספציפי אותו אתם מעצבים.

 

מעוצבים אך גם פונקציונאליים – מותגים איכותיים

נקודה שחשוב לשים עליה דגש בעת בחירת מותגי תאורה דקורטיביים היא כי מדובר במותגים שהם גם מעוצבים ודקורטיביים, אך גם איכותיים ופונקציונאליים. במגוון עיצובים של מותגים דוגמת Flos ניתן להשתמש למספר מטרות שונות (דוגמת מנורות עומדות הניתנות לכיוון ולשינוי של עצמת האור), כך שהם משרתים עבורנו מספר מטרות אפשריות.

בנוסף, במקרה של מותגים מסוימים מרבית העיצובים מאפשרים שימוש בנורות לד חסכוניות ויעילות, נקודה נוספת בה כדאי להתחשב בעת עיצוב התאורה למשרד / לבית

לסיכום, מותגים רבים מעולם פתרונות התאורה זמינים כיום עבורנו בישראל, ומציעים מגוון רחב ביותר של גופי תאורה מעוצבים ודקורטיביים, פונקציונאליים ויעילים וכאלו המשלבים בין שני הפרמטרים.

לרכישת גופי תאורה כנסו עכשיו לחנות אונליין