מנורות קיר לחלל סגור

חללים סגורים בבתים פרטיים, דירות ומשרדים יכולים להשתדרג באופן משמעותי עם מנורות קיר. מנורות מן הסוג הזה מתאימות למגוון צרכים והן גם עונות על מטרות דקורטיביות. המנורות משנות את אופי החלל ומקלות על השימוש בו עבור הורים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. את המנורות ניתן לבחור מבין קטלוג מגוון ואטרקטיבי. לכל נורה מאפיינים אחרים הבאים לידי ביטוי גם בהיבט הטכני וגם בהיבט האסתטי. המנורות עמידות לשנים רבות, הן מיוצרות לפי תווי תקן בינלאומי והמפרט הטכני שלהן מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת.

הדרך הטובה ביותר לנצל את היתרונות של מנורות קיר בתוך חלל סגור היא לשלב אותן עם תאורת לד. ראשית, תאורה כזו חוסכת עד 60% בעלות חשמל חודשית ובעלות תחזוקה. הנורות בטיחותיות וידידותיות לסביבה, הן נדלקות בתוך ננו שניות והשימוש התכוף בהן אינו משפיע על אורך חייהן. שנית, הנורות מפזרות את האור בצורה אחידה. זהו יתרון המשדרג את הנורות הרגילות ואף הופך אותן לחלק מהעיצוב. במילים אחרות, אם בעבר נאלצו מנורות לפעול עם נורות כספית או פלורסנט בלבד, הרי שכעת ישנה טכנולוגיית תאורת לד פורצת דרך.

 

כיצד בוחרים מנורות?

השוואה בין סוגים שונים של מנורות יכולה לעזור למי שמתלבט בנושא של גופי תאורה. את ההשוואה רצוי לבצע על פי פרמטרים קבועים. אפשר להתמקד בטווח מחירים ולבדוק אילו מנורות נותנות מענה לצרכים ולמטרות. מנורות לחדרי ילדים או חדרי שינה שונות ממנורות המיועדות לחדרי אמבטיה ורחצה, סלון או מבואת כניסה. הפרטים המפורסמים על ידי היצרן מהווים גם הם אינדיקציה טובה להשוואה בין מנורות ונורות.
השוואה נוספת בין מנורות מתבצעת לפי היצרן. משווקים מורשים מספקים ללקוחות מגוון רחב של מנורות קיר לחלל סגור. כל מנורה מיוצרת בצורה שונה, לפי העדפות היצרן ודרישות קהל היעד. הדגש בהקשר הזה הוא על איסוף המלצות וקריאת מידע על יצרני נורות. בנוסף, תמיד ניתן לערב יועצים ומומחים המכירים את התחום. תפקידם של היועצים הוא להגדיר יחד עם הלקוח את מטרות השימוש במנורות ולמצוא עבורו פתרון לטווח הקצר והארוך.

 

מתי מחליפים מנורות?

יש כמה סיטואציות הדורשות החלפה של המנורות בבית או בעסק. הסיטואציה הראשונה היא כניסה לדירה חדשה ובה בעלי הבית מבקשים מהקבלן לבצע את ההחלפה. זו סיטואציה מקובלת בקרב רוכשי דירה ראשונה והיא פחות נפוצה אצל משקיעים המייעדים את הדירה להשכרה. סיטואציה שנייה המחייבת החלפת מנורות היא לקראת שיפוץ. כאן משתמשים במנורות לרענון מראה החלל, לפיזור מחדש של ספקטרום האור או להבלטת אלמנטים דקורטיביים מסוימים. הרבה פעמים המנורות גם יוצרות משחקי אור וצל להעמקת החלל ויצירת אשליה אופטית.

לסיכום, מנורות הן חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של מעצבי פנים ואדריכלים. מומלץ לנצל את היצע המנורות ולשלב אותן בחלל.

כנסו עכשיו לחנות אונליין