איך לבחור תאורה מתאימה בעת תכנון מטבח?

אם החלטתם כי הגיע הזמן לשפץ את המטבח שלכם, או שאתם נכנסים לדירה חדשה ועמלים על תכנון מטבח איכותי ומרשים בדיוק כפי שחלמתם עליו כל החיים, תאורה הינו חלק שאסור לכם לשכוח. רבים אשר מתכננים מטבחים משקיעים את רוב המחשבה והתקציב בארונות המטבח, הברזים, הכיורים ומכשירי החשמל השונים, ושוכחים להקצות זמן ותקציב גם לתאורה – חלק חשוב במיוחד אשר יכול להפוך את המראה של המטבח להרבה יותר מיוחד והרבה יותר מרשים ויכול להעניק לכם מטבח ייחודי יותר. בנוסף, תאורה איכותית הינה חשובה לשימוש במטבח, לשימוש נוח ללא כל בעיות או הפרעות.

 

תכנון מטבח בהתאם לגובה התקרה

אחד הנתונים שיש להתייחס אליו בצורה קפדנית כאשר מבצעים תכנון מטבח הוא הגובה של התקרה במקום בו יהיה המטבח. כמובן, את ארונות המטבח יש למקם ביחס לגובה שלכם, ובצורה שתהיה לכם נוחה לשימוש, אך מלבד זאת, יש לחשב את הגובה של המטבח ואת המיקום של כל פרט ופרט בו עוד לפני שאתם מתחילים לבנות. נושא זה הינו חשוב במיוחד כאשר מדברים על התאורה. למשל, אם תבחרו בנברשות גדולות, והתקרה במטבח נמוכה, ייתכן כי תגלו לאחר תליית הנברשות כי הן לא מתאימות כלל למקום ומפריעות למעבר פתוח בשטח המטבח. לעומת זאת, אם מדובר במטבח בעל תקרה גבוהה ותבחרו במנורות שטוחות וקצרות, ייתכן כי הן לא יאירו את כל שטח המטבח בצורה נכונה וטובה.

 

סוג תאורה

עוד נושא שיש להתייחס אליו בעת תכנון מטבח הוא סוג התאורה. כאשר אנו מדברים על סוג התאורה אנו מדברים על סוג הנורות עצמן אשר יאירו את המטבח. קודם כל, חשוב לבחור בנורות חזקות ועוצמתיות אשר יאירו היטב את כל שטח המטבח ולא יתנו לו מראה חשוך ולא נוח לעבודה. גם אם אתם אוהבים את המראה הרומנטי והרך יותר, כמו זה שנוצר משימוש במנורות צהובות, תוכלו לשלב את הנורות הללו כספוטים או תאורת צד קטנה, אך לשימוש יום יומי עיקרי כדאי לבחור במנורות כמה שיותר חזקות אשר יהפכו את העבודה במטבח לנוחה יותר.

 

השוואת מחירים של גופי תאורה

כיום תחום התאורה הינו תחום רחב מאוד ואתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של סוגי תאורה למטבח. לכן, אם אתם תלויים בתקציב מוגבל, כדאי שתיידעו את המוכרים בחנות התאורה בתקציב הקיים מראש, בכדי שלא יציעו לכם גופי תאורה יקרים יותר אשר יגרמו לכם לחרוג מהתקציב הקיים. בנוסף, כדאי לבצע השוואת מחירים בין כמה גופי תאורה שונים, כך תוכלו למצוא גוף תאורה איכותי אשר מתאים בצורה מדויקת לצרכים שלכם, ועם זאת המחיר שלו תואם את הדרישות התקציביות שלכם, דבר חשוב במיוחד אם אתם רוכשים כמה מנורות ולא רק אחד.

כנסו עכשיו לחנות אונליין