תאורה דקורטיבית לבית מעוצב

בתכנון ובנייה של בית מעוצב ודקורטיבי ישנם הרבה אלמנטים ותחומים שונים לקחת בחשבון. אחד הקריטריונים המרכזיים בהם ניתן לפעול לעיצוב הבית ולהענקת מראה מיוחד ותחושה ספציפית לחללים שונים בו הוא תחום התאורה לבית. המגוון העצום של גופי תאורה מעוצבים מסוגים שונים הקיים כיום בעולם התאורה לבית מאפשר לנו לעשות ככל העולה על רוחנו מבחינת הארת חללים בדרכים יצירתיות בעיצוב הפנים של הבית. ספציפית, ניתן להשתמש בתאורה מעוצבת כמעט לכל אזור בבית, אפילו לחדרי השינה או לחדר המקלחת.

 

תאורה מעוצבת המתאימה לאופיו של החדר

על מנת שלא ללכת לאיבוד בתוך מגוון האפשרויות הרחב הקיים בתחום התאורה הדקורטיבית, נתחיל בהתאמת התאורה שאנחנו מחפשים לחדר בבית עבורו היא מיועדת. כאמור קיים כיום מגוון לא קטן של גופי תאורה מעוצבים עבור כל אזור ואזור בבית. לדוגמה, עבור הסלון ניתן למצוא גופי תאורה דקורטיביים ייעודיים רבים, דוגמת מנורות עמידה אסתטיות הממוקמות ליד הכורסה בסלון או שנדליר מרשים. דוגמאות נוספות לגופי תאורה דקורטיביים המתאימים לאזורים מסוימים בבית הן גופי תאורה שקועים למסדרונות הבית, שורת ספוטים לפסי צבירה להארת גלריות או אלמנטים מסוימים התלויים על הקיר, מנורות שולחן בעלות מראה עתיק לשולחן בחדר העבודה, תאורה צבעונית דקורטיבית לגינת הבית ועוד.

ברגע שתתחילו לחקור מה קיים בשוק עבור תאורה דקורטיבית לאזור מסוים בבית, תגלו כי כבר חשבו בשבילכם על אינספור רעיונות, ואתם פשוט צריכים לבחור את מה שהכי אסתטי ומרשים לדעתכם.

 

אפקט גדול בהוצאה קטנה

במיוחד בשלב בו מתכננים בית חדש או עורכים שיפוץ כללי, אך גם במקרה בו אתם כבר מתגוררים בבית ורק רוצים לשנות ולהוסיף מעט לעיצוב, השימוש בתאורה דקורטיבית יכול לעשות שינוי גדול בבית ולהוסיף הרבה לאסתטיקה ולעיצוב, בהוצאה כספית נמוכה יחסית.

גוף תאורה דקורטיבי מהווה הוצאה חד פעמית לא גבוהה (במיוחד יחסית להוצאות השונות במסגרת שיפוץ או בנייה של בית), ותורם הרבה מאוד לאסתטיקה ולאווירה המסוימת המתקבלת בחדר בו הוא מוצב.

בכך הופך תחום זה להיות כלי אפקטיבי לעיצוב הבית וליצירת רושם מסוים בחללים מסוימים בבית, בהוצאה סבירה ואף נמוכה. על ידי רכישה של כמה מנורות מעוצבות, או הכנה מראש של תשתית לתאורה מעוצבת בחלקים מסוימים בבית (דוגמת תשתית לתאורת מסדרונות שקועה או לתאורת גינה אסתטית), ניתן לקבל אפקט גדול יחסית, ואפילו יוקרתי. בנוסף, גופי תאורה דקורטיביים רבים מגיעים עם נורות בטכנולוגיות מתקדמות דוגמת נורות LED, מה שמאפשר תצרוכת אנרגיה נמוכה ואורך חיי נורה ארוך במיוחד, כך שהוצאה זו גם משתלמת כלכלית בסופו של דבר.

לסיכום, עולם התאורה הדקורטיבית לבית מציע לנו הזדמנות מעניינת לעצב ולהשיג מראה מרשים וספציפי בכל חלק בבית, וכל זאת בהוצאה כספית סבירה ואף נמוכה יחסית. מומלץ לקחת בחשבון עבור כל מי שמתכנן, בונה או משפץ את ביתו.

כנסו עכשיו לחנות אונליין