תאורה לשידת איפור, קוסמטיקה וטיפוח

כמעט כל אישה או נערה (וגם לא מעט גברים) נוטה לטפח עצמה מול המראה, ולהתאפר על בסיס קבוע יחסית. בין אם את מתאפרת מדי בוקר וערב ובין אם בדרך כלל את מעדיפה רק טיפוח כללי ובסיסי מול המראה, בכל מקרה קיים צורך בעמדת עבודה נוחה, בה תוכלי לראות את עצמך באופן ברור במראה.
על מנת שעמדת האיפור והטיפוח תהיה יעילה ונוחה לעבודה, קיים צורך לשים דגש על נקודה שנשים ונערות רבות כלל אינן מודעות לה – תאורה מתאימה וטובה לשידת איפור.

 

תאורה חזקה מספיק בגוונים הנכונים

על מנת להבין את חשיבות התאורה בכל הנוגע לעמדת האיפור והטיפוח שלנו בבית (או בכל מקום אחר), חשוב להבין כי איפור הפנים תמיד נעשה תחת תאורה מסוימת, והתוצאה המתקבלת בהתאם תמיד תלויה בתאורה שעמדה לרשותנו בעת האיפור. אין זה דבר טריוויאלי – בתאורות שונות מתקבלת תמונת מראה שונה לחלוטין. בעוד תאורה חזקה ובהירה מספיק תאפשר לנו לראות בדיוק את כל הפרטים והניואנסים הקטנים ביותר, תאורה אשר אינה חזקה מספיק תסתיר מפנינו נקודות מסוימות בפנים,לדוגמא בזמן טיפול פנים, אשר לאחר מכן עלולים לבלוט הרבה יותר באור יום.
בנוסף, תאורה בעלת גוונים לא מתאימים עלולה להציג בפנינו תמונת שווא לא מדויקת, למשל בנוגע לגוונים של הצלליות בהן אנו משתמשות. במידה והתאורה נוטה לגוון מסוים היא עלולה לגרום לנו לחשוב שהצלליות אותן אנו מורחים כעת על פנינו מתאפיינות גם כן בגוון זה. לכן נרצה לתקן אותן על ידי הוספת פיגמנטים וגוונים אחרים, ומאוחר יותר נגלה כי רק הרענו את המצב, כאשר נביט בעצמנו באור יום או בתאורה בהירה ו”נכונה” יותר.
מהו, אם כן, הפתרון לבעיה זו? תאורה נכונה כמובן. במקום בו אנו נוהגות להתאפר, ולטפח את גופנו, חשוב להציב גופי תאורה בהירים וחזקים מספיק. את התאורה יש להציב במיקום אשר יאפשר לאור לשטוף את הפנים שלנו באופן אחיד יחסית. למרות שמדובר בפתרון מקצועי וטוב אנו לא חייבות להציב שורות של מנורות עגולות ובהירות מסביב למראה כמו בחדרי ההלבשה שאנו תמיד רואות בסרטים, אבל כן לקחת מפתרון זה כמה מאפיינים חשובים ובסיסיים – יש להציב את התאורה מכמה זוויות וממול הפנים (על מנת שלא ייווצר מצב בו חלק מהפנים שלנו מוצללות), ולדאוג לנורות חזקות מספיק ובהירות יחסית.

 

גוף תאורה מתכוונן ופתרונות ייעודיים לתאורת איפור וטיפוח

אינך חייבת לעצב ולהרכיב בעצמך את התאורה עבור שידת האיפור שלך – כאן תוכלי למצוא פתרונות תאורה ייעודיים המותאמים במיוחד לצרכים דוגמת איפור, טיפוח, איפור ומצבים המצריכים תאורה ברורה ובהירה.
למשל, תוכלי למצוא גופי תאורה מתכווננים, דוגמת מנורות אשר ניתן לשלוט ולשנות את הזווית שלהן. בנוסף, קיימים פתרונות ייעודיים נוספים, עליהם תוכלי לשמוע ממומחי התאורה שלנו. מומחים אלו מכירים את הצרכים הספציפיים של מצבים יומיומיים שונים, דוגמת הצורך בתאורה מתאימה וייעודית עבור איפור וטיפוח. שווה להשקיע מעט זמן, לקבל ייעוץ מקצועי ולהתאים את התאורה לשידת האיפור והטיפוח שלך. זה ישתלם כבר מהפעם הראשונה בה תתאפרי בתאורה מתאימה ונוחה…

כנסו עכשיו לחנות אונליין