עיצוב תאורה לבית בעזרת יועץ תאורה

אפשר להיות בטוחים שבקרני תכלת מקבלים לא רק גופי תאורה מעוצבים, אלא בעיקר פתרון תאורה כללי מעוצב וחדשני.
הצוות שמלווה את הלקוח בקרני תכלת הינו צוות מקצועי ועם ידע רחב בפתרונות תאורה כמו גם בעיצוב תאורה עדכני וחדשני בהתאם לרוח החברות שקרני תכלת מייצגת.

 

עיצוב תאורה

היום עיצוב תאורה לא מסתכם בבחירת גופי תאורה דקורטיביים או גופים מעוצבים לפי טעמנו האישי.
בבניה החדשה, היום, עם פתרונות חדשים וחדשניים ישנם פתרונות תאורה מגוונים, הן במקורות האור והן באופן היישום שלהם בחלל האדריכלי.

אם פעם קיבלנו חלל ופנינו למעצב או אדריכל שיעזור לנו לבחור את האלמנטים העיצוביים כולל גופי תאורה, היום יותר ויותר אנשים מבינים שצריך להתייעץ גם עם יועץ תאורה, בנוסף או במקום אנשי המכירות באולמות התצוגה של מנורות וגופי תאורה.
נכון שלא כולם מבינים את הצורך של יועץ התאורה לצורך עיצוב תאורה, הרי ישנם המעצבים ואף מהנדסי החשמל שלעיתים יכולים לתת פתרונות תאורה לגבי מיקום וכמות גופי התאורה שצריך.

 

יועץ תאורה לעיצוב תאורה

ישנם יועצים בכמה תחומים בסביבה האדריכלית התכנונית, וזאת כיוון שכל הזמן ישנם חידושים והתאמות של פתרונות תאורה מוכרים לצרכים המשתנים- כאן נכנס לתמונה יועץ התאורה.
הוא יכול לעזור לנו לנוע בסבך הפתרונות ולתת לנו מענה וגם תכנית לעיצוב תאורה- שרטוט לביצוע בשביל קבלן החשמל בשטח.
תקן תאורה

עיצוב תאורה לא מסתכם בבחירת גופים מעוצבים, היום ישנם תקנים לרמות התאורה הנדרשות.
בישראל אנו מתכננים לפי התקן האירופאי ויועץ התאורה אמור לתת מענה בהתאמה לתקן.

בחלל הפרטי התקן פחות חשוב, כיוון שבסופו של דבר אנו מחפשים עיצוב אישי ואולי גם אינטימי ולכל אחד דרישות משלו.

לחלל הציבורי אנו מחויבים לתת מענה לפי התקן, כיוון שהתקן נותן את המענה לתאורה טובה, תאורה יעילה, תאורה בריאה למשתמש בחלל העבודה הנתון.

פתרונות התאורה שמקבלים מיועץ התאורה יכללו גם את מקור האור, גם את גוף התאורה, ואם יש צורך גם את שיטות ההתקנה הנכונות של גוף התאורה, וזאת בעקבות עיצוב התאורה שתוכנן.
ישנם יועצי תאורה שייקחו על עצמם גם את נושא הפיקוח על ההתקנה בשטח וזה בהחלט יכול לפתור בעיות, בעיקר עם גופי תאורה נסתרים או שקועים ועם נורות לד.

 

עיצוב תאורה זה לא מותרות!

ברגע שמבינים שבהעסקת יועץ תאורה יש יתרונות ורואים את היתרונות של תכנון תאורה מוקדם, ופורטים אותם לכסף, רואים שלאורך זמן חוסכים וגם נהנים מעיצוב תאורה שמחמיא לפתרונות העיצובים שכ”כ חלמנו עליהם והמעצבים עיצבו בשבילנו.

 

לרכישת תאורה לבית כנסו עכשיו לחנות אונליין