גופי תאורה לאמבטיה וחדרי רחצה

אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את איכות החיים היא להשקיע באמבטיה ובחדרי הרחצה. אלו המקומות בהם אנו מרגישים בנוח, לבד וללא הפרעות. השימוש בחדרי רחצה קיימים בכל סוגי הבתים והדירות. הורים לילדים מכירים היטב את החשיבות של האמבטיה וחדרי הרחצה, בעוד גם אצל מבוגרים יש להם משמעות. אך יחד עם זאת, חלקנו לא יודעים כיצד לשדרג את האמבטיה ואת חדרי הרחצה. הדוגמא לכך היא בין היתר שימוש מצומצם ביותר באביזרי תאורה איכותיים.

גופי תאורה לאמבטיה מייצגים את הדור הבא של פתרונות האור. במקום להסתפק בגופים רגילים, נורות משעממות או פתרונות זמניים בלבד, יש כיום קטלוג מרשים של גופים ייעודיים. הגופים והאביזרים מיוצרים על ידי חברות מובילות תוך התייחסות למאפייני חדר האמבטיה. ראשית, הגופים עמידים בפני מים ולחות. הם בטוחים לחלוטין לשימוש וניתן לתלות אותם באמבטיה ללא חשש. אפשר לשלב אותם בחדר האמבטיה של בתים קיימים או לבקש התקנה שלהם מהקבלן לקראת כניסה לדירות חדשות. שנית, מדובר על השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך. עלות האביזרים אינה גבוהה והיא בכל מקרה מעלה את ערך הנכס. רכישה מושכלת של אביזרים מן הסוג הזה מחזירה את עצמה תוך זמן קצר.

 

גם בבתי מלון יודעים כיצד לבחור גופי תאורה

ההצלחה של אביזרים מיוחדים בחדר האמבטיה לא קיימת רק בבתים פרטיים. בתי מלון אסקלוסיביים בכל רחבי העולם מעצבים מחדש את חדרי האמבטיה לאור האביזרים החדשים. השימוש באביזרים נפוץ בחדרי אמבטיה קטנים וגדולים, במתחמי ספא ועוד.
מעצבי פנים ממליצים על התאמת גופי תאורה לסוג האמבטיה ועל התחשבות בצבעי הקיר, הרצפה ושאר האלמנטים הדקורטיביים. הגופים מעניקים ערך מוסף לאופי של חדר האמבטיה ולכן הם זוכים להצלחה גדולה. הבחירה בהם עולה בקנה אחד עם המאפיינים של סגנון העיצוב המודרני, הקלאסי והכפרי.

 

מה הקשר בין חדר האמבטיה לבין תאורת לד?

אי אפשר לדבר על הבטיחות של חדר האמבטיה מבלי להזכיר נורות LED. נורות אלו מובילות את התחום כבר שנים רבות. תאורת לד אינה פולטת קרינה או מזהמת את האוויר, היא מציעה רמת בטיחות גבוהה בהשוואה לכל נורה אחרת והיא נדלקת בתוך ננו שניות. שימוש תכוף בנורות אלו אפילו בתוך חדרי אמבטיה או חדרי רחצה סגורים אינו משפיע על אורך החיים שלהן. הנורה חוסכת בעלויות תחזוקה ואנרגיית קירור והיא מאפשרת שמירה על אמינות תפעול.

גופי תאורה לאמבטיה על בסיס שיקולים אסתטיים ופונקציונאליים מוכיחה את עצמה. מצד אחד כדאי להשוות בין גופים ואביזרים לפי המראה החיצוני וקטלוג המוצרים, אך מצד שני רצוי להביא בחשבון את משמעות המפרט הטכני. כאן מתגלה חשיבות המפגש בין נורות לד לבין גופים שקועים או תלויים הנבחרים בקפידה לפי סוג האמבטיה וגודל החלל.

לרכישת תאורה לבית כנסו עכשיו לחנות אונליין