איך לבחור תאורה לחנויות

תאורה לבית שונה מתאורה לעסק כמו שהפעילות של הבית שונה מהפעילות של העסק. בעוד שהבית משמש עבור רוב האנשים מקום להירגע בו, העסק הוא מקום פעיל אשר האנרגיה בו תזזיתית והוא מיועד לפעילות.
כיוון שהבית והעסק שונים זה מזה בהתנהלות בהם, גם העיצוב שלהם שונה. העיצוב של הבית מיועד לפנק את האנשים שגרים בו והעיצוב של העסק מיועד לשרת את אלו המגיעים אליו ולתת אוירה של פעילות ותעסוקה. הן את העיצוב של הבית והן את העיצוב של העסק מבצעים דרך בחירת הריהוט, צבעי הקיר השונים וכמובן דרך תאורה.

 

תאורה לחנות

עיצוב חנות אינו עיצוב של עסק רגיל וכאשר מעצבים חנות יש חשיבות רבה לבחירת גופי תאורה אשר ישמשו בה. רבים טועים לחשוב כי בחנות מספיק לשים תאורת פלורסנט כיוון שישנן אפשרויות רבות לתאורה ולכל תאורה יש השפעה על הנראות של החנות ועל המכירות בפועל.

עיצוב תאורה של חנות הוא חלק חשוב מאד בעת ההחלטה איך לסדר את החנות. תאורת החנות תשלב בין תאורה כללית שעוטפת את החנות (בדומה לתאורה היקפית של המשרד) ובנוסף ניתן לשים ספוטים אשר מכוונים לנקודות מסויימות בחנות.

עיצוב נכון של תאורת החנות יכול להוביל לעלייה במכירות. בעזרת תאורה ניתן לשים דגש על מוצרים מסויימים כמו מוצרים שנמכרים במבצע או מוצרים אשר בעלי החנות מעוניינים למכור מהם יותר. עיצוב החנות מורכב מפרטים רבים, אך הוא אמור לשמש את הקונים, להעניק להם חווית קניה מהנה ולעודד אותם לרכוש מוצרים נוספים.

תאורה למשרד או משרד ביתי

עיצוב משרד שונה לחלוטין מעיצוב הבית, גם אם עובד בו רק בעל העסק. כאשר המשרד הוא משרד ביתי חייבת להיות הפרדה עיצובית מהבית עצמו. גם אנשים אשר עובדים מהבית צריכים לפרנס ולהתרכז בעבודה ולכן העיצוב של המשרד הביתי צריך להיות שונה מהעיצוב של שאר הבית. כאשר מעצבים את המשרד הביתי יש לבחור לו תאורה שתשמש את מי שעובד בו בצורה הטובה ביותר ולהתחשב בשני מרכיבים, הפרקטיות של התאורה והאוירה שהיא נותנת.

על מנת להנות מתאורה טובה בחדר העבודה, מומלץ לדאוג לתאורה כללית. תאורה כללית היא תאורה שיכולה להיות היקפית בחלק העליון של המשרד. התאורה יכולה להיות מעל הניירת, הארונות, ואזורי העבודה כמו השולחן או המחשב. ניתן ליצור את התאורה כך שניתן יהיה להפעיל אותה בהדרגה.

על מנת לעבוד יותר שעות מול המחשב מומלץ לשים מאחורי המסך תאורה חלשה. התאורה החלשה תעזור למנוע את הניגודיות של האור ומכאן תעזור לשמור על העירנות בזמן העבודה. נוסף לאלו מומלץ מאד לשים גם מנורת שולחן. במידה ומי שעוסק במשרד כותב בכתב יד (ולא רק על המחשב) או עוסק בגרפיקה ושרטוט, יש לשים את המנורה בצד הנגדי ליד החזקה.

 

לרכישת גופי תאורה כנסו עכשיו לחנות אונליין