בחירת גופי תאורה לבית לקראת מעבר דירה

מעבר לדירה חדשה הוא מאורע שמח ומרגש אשר קורה בדרך כלל פעם או פעמיים בחיים. המעבר לדירה חדשה מעמיד לפניכם אפשרויות רבות בכל מה שקשור לעיצובו של הבית החדש שלכם. תוכלו לרכוש ריהוט חדש, לבצע קירוי על פי רצונכם ולרכוש מוצרי חשמל שונים אשר יסייעו לכם בחיי היומיום. אחד האלמנטים שמשפיעים יותר מכל על האווירה שתשרור בחללים השונים של הבית הוא התאורה.

 

גופי תאורה מתחלקים למספר קטגוריות וניתן לעצב בעזרתם כל פינה וחלל ברחבי הבית. סוגי המנורות, האהילים, בתי המנורה והמבנים השונים שקיימים הינם מגוונים מאוד ובחירה של גוף תאורה זה או אחר לא תמיד פשוטה ועשויה להפוך למאתגרת. על מנת לעשות סדר בנושא מומלץ לפנות לחברה אשר מייבאת ומשווקת מוצרי תאורה שונים ומצוידת בידע רב בנושא.

 

איך לבחור תאורה מתאימה לבית

היות שמדובר על חלק חשוב מאוד הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפרקטיקה כדאי שלא להיחפז ולהקשיב לאנשים שמבינים בנושא. תאורה לבית יכולה להיות גורם מסייע או מזיק, כל חלל זקוק לסוג אחר של תאורה ובחירה לא נכונה עשויה להיות גורם למפח נפש והוצאות כספיות נלוות:

• המטבח הינו אחד החללים שמשקיעים בו רבות לאחרונה. תכניות הבישול הרבות הביאו את המטבח לקדמת הבמה ורבים הפכו אותו למוקד ההתרחשות של הבית. המטבח צורך תאורה חזקה ובהירה שיכולה להגיע מגופי תאורה תלויים ומעוצבים או ממקור חבוי מהעין (גופי תאורה נסתרים).
• חדר האמבטיה החדש שלכם יכול לשדר אווירה אינטימית, נעימה ורגועה. את זאת ניתן להשיג על ידי התקנה של גופי תאורה חבויים או צמודי תקרה שיאירו את החלל באור שקט ומרגיע.
• רב ההתרחשות בכל בית קורת בסלון. תאורה מעוצבת לסלון עשויה להפוך את החדר הזה למיני ארמון כאשר ניתן לבחור בין סוגים שונים של נברשות, גופים מתכווננים, מנורות עמידה ועוד.
• לא מומלץ להציף את הבית בכמות גדולה מידי של גופי תאורה שעלול לשוות לו מראה של כנסייה. שילוב של גופי תאורה בטוב טעם יעשה את העבודה מצוין.
• אם בבית החדש ישנו גרם מדרגות אז בוודאי תרצו להאיר אותו כך שניתן יהיה לעלות ולרדת בו בבטיחות רבה. אין צורך בתאורה חזקה ומאיימת וניתן לסמן את המדרגות על ידי תאורה אשר טמונה בקיר. כך תיווצר תמונה דרמטית ומרגשת.
• חדרי השינה הם המקום שבו נכנסת התאורה לתפקידה החשוב ביותר. מצד אחד הרי אנחנו רב הזמן ישנים אך בין לבין ישנן פעילויות שמעט תאורה תהפוך אותן לבלתי נשכחות.

לצפייה בקטלוג המנורות לנו כנסו לכאן.

מתי כדאי לבחור את גופי התאורה

אם הבית הינו חדש ונמצא בתהליכי בניה מתקדמים אז כדאי להתחיל לחשוב על המנורות. בדרך כלל האדריכל שתכנן את הבית יחשוב על כך מראש ונקודות החשמל יופיעו בשרטוט בכל מקרה. את המנורות כדאי לבחור ביחד עם מעצב פנים מנוסה, ללכת אתו לחנויות ולאולמות תצוגה ולהחליט מבלי למהר.
כדאי לבחור במותגים ידועים אשר הסיכוי שיחזיקו מעד הינו גבוה יותר. כך גם ניתן יהיה לגלות עיצובים שונים שמתאימים לכם מבלי להתפשר על איכות החומר. ניתן גם לחסוך באנרגיה על ידי שימוש במנורות חסכוניות שקיימות בכל חנות.

 

לרכישת גופי תאורה כנסו עכשיו לחנות אונליין