פתרונות תאורה למטבח המודרני

עולם עיצוב הפנים, ובתוכו גם עולם התאורה לבית, הוא למעשה תחום אשר הולך ומשתנה, הולך ומשתכלל מדי שנה. מכיוון שתחום כמו תאורה לבית הוא חלק מעולם העיצוב וכו’, כמובן שהוא כפוף למגמות אסתטיות שונות המתרחשות בעולם, כך שחלק ניכר מהשינויים הם שינויים בעלי אופי אסתטי בעיקרו. עם זאת, גם ההתקדמות הטכנולוגית המהירה והבלתי פוסקת והפתרונות השונים המפותחים בתחום זה על מנת לתת מענה לצרכים ובעיות ספציפיים מביאים לשינויים מהותיים בעולם התאורה לבית. שינויים אלו ניכרים בכל חלקיו של תחום זה, ודוגמה טובה לכך ניתן למצוא בעולם התאורה למטבח. כפי שנראה מיד, גם בתחום התאורה למטבח, בדיוק כמו בתחומים נוספים כמו תאורה לסלון, תאורת חוץ וכו’, ניתן לראות לא מעט שינויים והתפתחויות בשנים האחרונות.

 

תאורה חזקה מצד אחד, אך נעימה וחסכונית באנרגיה מצד שני

אחד הצרכים העיקריים בתחום התאורה למטבח הוא הצורך לספק תאורה בהירה וחזקה מספיק לשטחי העבודה במטבח (אזור הכיריים, אזור השיש וכו’), ולעשות זאת תוך תצרוכת מינימאלית ככל הניתן של אנרגיה. תאורת LED נכנסה לשימוש נרחב בעולם התאורה לבית בעשורים האחרונים, וגם בתחום של תאורה למטבח ניתן למצוא שימוש בטכנולוגיה זו.

גופי תאורה המספקים תאורת הצפה, למשל, נפוצים מאוד במטבחים, וכיום ניתן להשיג לפחות חלק מעצמת ההארה הרצויה לצרכים פונקציונאליים במטבח באמצעות נורות LED חסכוניות באנרגיה.

במקביל, בבתים רבים המטבח משמש לצורך הרבה יותר מאשר אך ורק בישול. בין אם המטבח כולל גם פינת ישיבה או פינת אוכל ובין אם לא, מרבית האנשים מעדיפים גם אופציה של תאורה רכה ונעימה יותר במטבח. לכן, גופי תאורה מעוצבים שונים, בין אם מדובר בתאורה צמודת קיר, גופי תאורה תלויים או פתרונות תאורה רבים אחרים, משמשים לצד תאורת ההצפה החזקה והבהירה יחסית על מנת לספק גם את האלמנט האסתטי, של האווירה הרכה והנעימה יותר, שרובנו מעדיפים שתהיה גם במטבח שלנו.

 

ares, toscot, flos ועוד – קטלוג תאורה שמספק מגוון אינסופי

בבואנו למצוא פתרונות תאורה למטבח המודרני, כמו גם עבור כל חלק אחר בבית המודרני, מומלץ לחפש באמצעות קטלוג תאורה עשיר במעצבים, יצרנים ופתרונות תאורה שונים. בקטלוג תאורה גדול מסוג זה ניתן למצוא אינספור חברות מובילות מעולם התאורה, כמו גם מעצבים בעלי שם מתחום זה, אשר רובם ככולם מציעים פתרונות תאורה רבים ויצירתיים לבית. בדבר נכון גם בנוגע לתאורה למטבח, בה מתמחות חברות מסוימות.

חברות כמו flos ו ares, כמו גם מעצבים בעלי שם דוגמת Tom Dixon מציעים כיום קולקציות רחבות של פתרונות תאורה מתקדמים, כאלו המציעים את השילוב הנחוץ עליו דובר לעיל, בין פונקציונאליות לבין אסתטיקה וייצור אווירה מסוג מסוים.

כנסו עכשיו לחנות אונליין