גופי תאורה מוגני מים

במרבית הבתים והדירות בישראל ישנה גינה, מרפסת או פינת ישיבה בחוץ הבית, כזו בה אנו נהנים לשבת ולשתות קפה אחרי הצהריים, לארח אורחים בשבת או לשחק עם הילדים בשעות הפנאי. תאורת החוץ עבור שטחים אלו היא חשובה ביותר על מנת שנוכל להשתמש בפינות הישיבה החיצוניות גם בשעות הערב והחשכה. בנוסף, חשובה תאורת החוץ גם מבחינה אסתטית ובטיחותית – מצד אחד אנחנו רוצים להאיר את הצמחים והגינה הירוקה שלנו ומצד שני לא מזיק שהכניסה לבית והגינה בחוץ מוארים, מה שמרתיע מידית פורצים השוקלים לאיזה בית לפרוץ. אחד המאפיינים שחשוב לדאוד להם בכל הנוגע לאביזרי תאורה לחוץ הבית הוא הגנה מפני מים.

 

גופי תאורת חוץ אשר ימשיכו לפעול בכל תנאי מזג האוויר

עולם התאורה לבית ובפרט תאורת חוץ מציע לנו כיום מגוון רחב ביותר של גופי תאורה מוגני מים. גופי תאורה אלו בנויים כך שחוטי החשמל העוברים בהם, כמו גם כל רכיב אחר אשר רגיש למים ועלול להחליד או להיפגע כתוצאה מרטיבות, מוגנים לחלוטין לא רק מפני טיפות מים ממש, אלא גם מפני רטיבות ואדים. בגופי תאורה אלו המערכות הרגישות לרטיבות מבודדות על ידי שכבות עמידות של חומרים עמידים בפני מים, שכבות המבטיחות כי הרכיבים הרגישים בגוף התאורה (כמו חוטי החשמל) לא יבואו במגע עם מים באף מצב.

כך, גופי תאורה אלו ממשיכים לתפקד באופן מושלם בין אם מדובר בסערה של גשמים ורוחות ובין אם בשעות הבוקר המוקדמות המתאפיינות פעמים רבות בלחות גבוהה ואינספור טיפות של טל אשר מרטיבות את הגינה לחלוטין. בכל אחד מהמצבים הללו מובטח לנו כי גופי תאורת החוץ מוגני המים ימשיכו לעבוד באופן מושלם, ולא ייפגעו כתוצאה מהרטיבות.

 

סוגים מגוונים ושונים של תאורת חוץ עמידה במים

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של גופי תאורה מסוגים שונים, המיועדים כולם להאיר את חוץ הבית ועמידים לחלוטין בפני מים.

אחד מסוגי התאורה הנפוצים בהקשר זה הוא גופי תאורת חוץ שקועים – תאורה המוצבת בעמודי אבן, בצד השביל או המדרכה או בכל מקום אחר בחוץ הבית, ומשתלבים בעיצוב הגינה באופן מושלם. גוף התאורה עצמו אינו נראה במקרה זה, אלא רק אלומת האור הבוקעת ממנו.

סוג נפוץ נוסף של תאורת חוץ ממנו ניתן להשיג גם גופי תאורה מוגנים למים הוא ספוטים לגינה – ספוטים במגוון צבעים המוצבים ברחבי הגינה, ומאירים נקודתית מקומות מסוימים בה (דוגמה מוכרת לכך היא ספוטים ירוקים המאירים את הצמחים המרשימים בגינה…). בנוסף, ניתן למצוא גם גופי תאורה עומדת ייעודיים לחוץ, הממוגנים בפני רטיבות ומים. תאורה עומדת לגינה היא לרוב הן שימושית והן דקורטיבית, ומיועדת להאיר את אזור פינת הישיבה עצמו, כמו גם את אזור המשחק של הילדים.

קיימות אפשרויות רבות נוספות, וגופי תאורת חוץ מוגני מים נוספים אשר באים לענות על כל צרכי התאורה האפשריים לחוץ הבית, גם בעונת החורף וגם כאשר הילדים משחקים עם מים בגינה בערבים החמים של הקיץ. מומלץ לבוא ולבחון את שלל האפשרויות השונות בתחום זה על מנת להבין כיצד ועד כמה ניתן להאיר את הגינה גם בצורה בטוחה וממוגנת מפני מים, בכל עונה של השנה.

לרכישת תאורת חוץ מוגני מים כנסו עכשיו לחנות אונליין