דברים שתוכלו להשיג באמצעות תאורה נכונה לבית

רוב האנשים חושבים על תאורת הבית כעל יחידה פרקטית אשר אמורה לדאוג להאיר את הבית בלבד, אך תאורת הבית יכולה ליצור הרבה יותר מרק מקום מואר. כאשר מתכננים בית חדש, עורכים שיפוץ בבית או שרוצים לעשות עיצוב מחדש ללא כל פעולות מורכבות, תכנון תאורה ישיג עבורכם את כל שתרצו.

אור– למרות שניתן באמצעות תארה להשיג הרבה יותר מ”רק” אור, התאורה דבר ראשון מיועדת להאיר את האזורים השונים של החלל. כאשר בוחרים גוף תאורה לבית יש לבחון את כיווני האור השונים שמגיעים מבחוץ ולהתאים את כמות גופי התאורה הנדרשים לחלל כולו כך שלא יהיו חלקים חשוכים.

את האור עצמו ניתן להשיג על ידי מנורות תלויות מהתקרה, ספוטים, מנורות עומדות וכל סוג אחר שנותן היום הפצה של אור. על מנת לאזן את האור רצוי לשלב בין נורות חמות לנורות קרות. בצורה זו מתקבלת גם תחושה שישנו הרבה אור במקום ובו זמנית תחושה נעימה למחייה.

יצירת אוירה – כל בית כל חדר יש לו את האווירה שלו אשר מתאימה לבני הבית. כאשר בוחרים את האווירה אשר אמורה להיות בבית יש להתאים לכל חדר את האוירה המתאימה לו ובזמן שחלל אחד יכול לשדר קרירות, השני יכול להיות חמים ומזמין. לרוב מומלץ בחללים המחוברים (כמו מטבח, סלון ופינת אוכל שפתוחים אחד כלפי השני) לתת את אותה אוירה.

יצירת האווירה נעשית באמצעות גופי תאורה שיכולים להעניק מיקוד לכיון מסויים, יכולים לתת תחושה של יוקרה או לתת תחושה כפרית וחמימה. ישנם סוגים רבים של גופי תאורה, כל אחד ניחן בעיצוב שונה וכל אחד מאיר באופן המיוחד שלו. הבחירה בגוף התאורה צריכה לנבוע מהאווירה הנבחרת לחלל.

עיצוב – תאורת הבית או החדר משפיעה על העיצוב. בבתים בהם האווירה כפרית, על גופי התאורה להיות תואמים ולכן ייראו לפעמים כמו פרטי וינטאג’. כאשר רוצים לתת לבית מראה יוקרתי, ניתן לבחור בגופי תאורה בעלי עיצוב נקי וצבעים אחידים.

עיצוב גופי התאורה התפתח עם השנים והדבר מתבטא בחומרים המשמשים לייצור, הצבעים המשמשים את הגופים ופרטים רבים נוספים. כאשר עושים עיצוב לבית, התאורה היא חלק בלתי נפרד ויותר מכך, לעיתים אין כל צורך לבצע שיפוץ או החלפה של רהיטים, הוספת גופי תאורה מתאימים יספיקו ליצירת העיצוב.

מיקוד – כאשר נרצה למקד את תשומת הלב שלנו או של האורחים לאזור זה או אחר בבית, נוכל לבצע זאת באמצעות תאורה. התאורה יכולה “ליפול” כלפי מטה או לחילופין לשלוח אור כלפי מעלה או כלפי דבר מה שחשב בענינו כמו תמונה על הקיר.

גופי תאורה יכולים ליצור מיקוד לאזורים השונים בבית או לחפצים. הבחירה המתאימה של גוף התאורה יחד עם המיקום הנכון יוכלו לעשות עבורכם את העבודה המתאימה.

לרכישת תאורה לבית כנסו עכשיו לחנות אונליין