איך לרענן את הבית עם גופי תאורה חדשים

לא תאמינו מה אפשר לעשות עם תאורה בלבד, וכמה כל הבית יכול לקבל מראה חדש בלי צוות של שיפוצניקים, בלי להפוך את כל הבית, בלי לקנות שום דבר חוץ מחוץ מאשר גופי תאורה חדשים.

רכישה של גופי תאורה במקום מסודר ועם אחריות

ההמלצה הראשונה היא לרכז את כל הרכישות שלכם במקום אחד, גם כדי שתהיה לכם אחריות אחת על כל גופי התאורה ולא תצטרכו בכל פעם לשאול את עצמכם מאיפה קניתם את וזה ומאיפה את זה – וגם כדי שיהיה לכם, וגם כדי שתוכלו לינות ממבצעים והנחות שניתנות ללקוחות שקונים בסכומים גדולים.

חשוב לדעת: למקום בו אתם בוחרים לרכוש את גופי התאורה שלכם יש חשיבות גדולה בהצלחת המהפך שאתם מעוניינים ליצור עבור הבית שלכם. גוף תאורה שאינו איכותי עלול להתקלקל מהר, ופשוט להחשיך לכם את הבית עד שתקראו לחשמלאי, עד שתרכשו גוף תאורה חדש וכו’. זה פשוט לא שווה את זה. לפעמים גופי תאורה נראים יפים ומיוחדים וגם המחיר שלהם מאד אטרקטיבי, אפשר להגיד אטרקטיבי באופן מעורר חשד. כשזה כך, תשאלו את עצמכם אם זה באמת שווה לכם. נכון שעכשיו תשלמו פחות, אבל בעוד חודש תצטרכו לשלם יותר – וזה עוד לפני שדיברנו על חוסר הנוחות והטרחה. רכישה של גופי תאורה במקום מסודר מבטיחה איכות ועמידה בתקנים, שירות גם לאחר הקנייה והידיעה שיש לכל מוצר “אבא ואמא”. מעבר לזה, מקומות נחשבים מוכרים מוצרי איכות בלבד, מה שמבטיח לכם הרבה שנים של שקט לפחות בגיזרה הזאת.

 

התייעצות עם מומחי תאורה

כשאתם חושבים על תאורה, אתם לא בהכרח מבינים איך זה ייראה בסופו של דבר. היום זה כבר לא מתחיל ונגמר ב”מנורה על התקרה” כמו לפני שלושים שנה. היום תפיסת העיצוב גורסת שלתאורה יש תפקיד חשוב מאד בקביעת האווירה בבית, ולכם יש לחשוב איך מאירים, מאיפה מאירים, איך זה נראה ואיך זה ייראה בשילובים שונים. אלה דברים שאינם בהכרח בתחום המומחיות שלכם, ולכן כדאי לכם להתייעץ עם מומחי התאורה בקרני תכלת. הסבירו או שרטטו איך הבית שלכם נראה, את הכיוונים, גודל החדרים פחות או יותר, והתייעצו איתם לגבי התאורה שתשלוט בביתכם. בטוח שיתנו לכם רעיונות וכיוונים שלא חשבתם עליהם, או לא ידעתם שקיימים.

 

חשיבה על כל חדר בנפרד ועל הבית בכללותו

כל חדר זקוק לתאורה שונה, ומן הסתם חדר ילדים לא יהיה מואר באותה שיטה כמו הסלון או המטבח. בכל חדר אפשר למצוא פתרונות הארה מדליקים. למשל בחדר ילדים אפשר למצוא דמויות מוארות, פסי הארה, גופי תאורה צבעוניים ועוד, לצד תאורה מרכזית חזקה כנדרש בחדר ילדים ותאורת לילה חלשה וקבועה. בחדר השינה של ההורים אפשר ליצור מערכת תאורה מתחלפת, מרוככת, שמתאימה לרגעים אינטימיים אבל גם תתאים לרגעים של קריאה במיטה. הסלון בכלל הוא כר נרחב לקריאטיביות בכל הקשור לתאורה, ואפשר ליצור שם משחקים של אור ושל צל, אור רך מול אור חזק, נברשות יפהפיות דרמטיות מול זרקורי תאורה עדינים ממקור נסתר – ועוד.

שימת דגש גם על הגינה והמרפסת

כשאתם מתכננים את פריסת התאורה שלכם, אל תשכחו גם את שטחי החוץ כמו הגינה, החצר והמרפסת. דווקא שם תאורה נכונה הכרחית כדי לייצר שהייה נעימה ומוארת, ומחסור בתאורה טובה יוצר תחושה של חושך ושל אי נעימות, וגורם לנו לא ליהנות מהמרפסת או מהגינה שלנו בשעות הערב. מזגו את סגנון התאורה עם הסגנון של הבית, ובדקו איך אפשר ליצור מראות מדליקים באמצעות תאורה גם שם (זרקורי תאורה על העציצים או העצים, לפידי תאורה בשביל של הגינה או בכניסה למרפסת – ועוד).

 

לתת כמה אופציות לכל חדר

אל “תיתקעו”. שרטטו לכם כמה אופציות של תאורה לכל חדר, ובחנו את השילובים השונים ביחד. יכול להיות שתבינו שדווקא אפשר לוותר על גוף התאורה בכניסה לבית, מאחר והתאורה בסלון מאירה היטב גם את השטח הזה. במקרה אחר זה יכול להיות הפוך. נסו לחשוב על כמה סגנונות, ועל מה שאתם אוהבים או מפנטזים. דווקא תחום התאורה, מפני שאינו יקר במיוחד, יכול לספק הגשמה של פנטזיות ולעזור לכם ליצור את בית החלומות שלכם, גם אם אינכם עשירים במיוחד.

 

 

לרכישת מנורות קיר כנסו עכשיו לחנות אונליין