עולם התאורה עובר לטכנולוגיית לד

תחום התאורה בכללותו, ועולם התאורה לבית בפרט, הולך ומתפתח לאורך השנים לצד השתכללותן של טכנולוגיות חדשות. לנוכח לחצים כלכליים וסביבתיים משמעותיים עובדות חברות טכנולוגיות רבות על פיתוח אמצעי תאורה יעילים ומשוכללים יותר, כאשר אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא כמובן תאורת ה”לד” (LED) אשר התפתחה בעשורים האחרונים, ונכנסה כמעט לכל תחום בחיינו.

 

ידידותית לסביבה ולחשבון הבנק – יתרונותיה הבולטים של תאורת הלד

טכנולוגיה חדשה זו אשר פותחה בעשורים האחרונים ושוכללה לרמת יעילות גבוהה ביותר, מתאפיינת בכמה יתרונות אשר הופכים את השימוש בה למתבקש הן ברמה הביתית, והן בשימוש ציבורי ועסקי.

אחד היתרונות החשובים ביותר של טכנולוגיה LED היא תצרוכת האנרגיה היעילה בה היא מתאפיינת – נורת לד צורכת פי כמה וכמה פחות אנרגיה (חשמל) מזו של נורות הלהט הישנות, כמו גם של טכנולוגיות תאורה אחרות. בעולם אשר סובל מזיהום סביבה חמור עקב תצרוכת אנרגיה מוגברת, החיסכון האנרגטי חשוב מאין כמוהו, ובכך מצטיינת כאמור תאורת LED.

יתרון מהותי נוסף, המתקשר ישירות ליתרון הראשון שציינו, הוא היעילות הכלכלית המתלווה לשימוש בטכנולוגיית לד – מכיוון שתצרוכת האנרגיה של תאורה זו יעילה ביותר, ומכיוון שנורות לד מתאפיינות באורך חיים ארוך במיוחד, ההוצאה הכספית של משק הבית או הארגון/גוף ציבורי אשר עושה שימוש בפתרונות תאורה מבוססי לד נמוכה משמעותית. כך, משק בית אשר החליף את כל נורותיו לנורות לד ישלם חשבון חשמל נמוך יותר מדי חודש, ואילו גופים גדולים דוגמת ארגונים, בתי עסק גדולים ואף עיריות מקומיות וממשלות יכולות לחסוך סכומים גבוהים עקב תצרוכת חשמל נמוכה בהרבה, כמו גם הוצאה תקופתית על נורות וגופי תאורה אשר תתפרס על פני זמן רב יותר.

 

בסלון, במטבח, במקלחת ובגינה – תאורת הלד בשימוש ביתי

כאמור ניתן למצוא כיום תאורת לד בכל אחד מענפי תאורת הבית. גופי תאורה מעוצבים ומסוגננים המתאימים לסלון או לחדר האורחים, תאורה פונקציונאלית למטבח או לחדר האמבטיה, תאורה לחדרי שינה ולחדרי ילדים ואף תאורת לחצר ולגינה – בכל התחומים הללו ניתן למצוא כיום מגוון רחב ועשיר של גופי תאורה מבוססי LED.

כך, השימוש המתבקש בטכנולוגיה יעילה זו זמין ונגיש לשימוש ביתי, ומומלץ כאמור לכל משק בית בישראל – זכרו להתמקד בתאורת לד כאשר אתם מעצבים או מחדשים את התאורה הביתית, תסייעו כאמור לשמירה על איכות הסביבה באמצעות תצרוכת אנרגיה יעילה ותיהנו מהוצאה חודשית נמוכה יותר על חשבון החשמל.

 

תאורת לד בשימוש עסקי וציבורי

טכנולוגיית תאורה לד חודרת לא רק לשימוש הביתי, אלא גם לשימוש הציבורי והעסקי. בתי עסק וארגונים גדולים בעלי צרכי תאורה גדולים במיוחד עוברים לשימוש בתאורות לד, הן ברמת גופי התאורה הקטנים וה”מקומיים” (דוגמת תאורה למשרדים) והן בסדרי גודל נרחבים יותר (דוגמת זרקורים ותאורה חזקה לשטחים פתוחים וחללים גדולים כמו פס ייצור, אולמות יצור ותצוגה וכו’).

גם ברמה הציבורית ניתן לזהות מגמה של מעבר לטכנולוגיית לד, כאשר בערים רבות תאורת הרחוב מוחלפת בנורות לד, כמו גם תאורה של מתקני ספורט וכד’.

בקיצור – בכל מקום ניתן למצוא כיום את טכנולוגיית תאורת הלד, ומסיבות טובות ומובנות…

לרכישת גופי תאורה כנסו עכשיו לחנות אונליין