תאורה לכניסה לבית

אנשים המעצבים את ביתם מפנים את רוב תשומת הלב שלהם לחדרים המרכזיים –

עיצוב הסלון ילווה בתאורה מרשימה, גם המטבח יקבל מקום של כבוד עם ארונות מטבח, פינת ישיבה ותאורה שתאיר את החללים השונים ואת איזורי העבודה במטבח. מנורות לחדרי שינה יתאים לאופי של כל חדר וחדר ואפילו חדרי הרחצה הפכו ליעד משמעותי ומושקע בעיצוב הבית אך מה עם איזורי המעבר, החלקים שבהם אמנם לא שוהים זמן רב אך כולם עוברים דרכם?

כשמדובר בכניסה, יש נטייה לעתים להקל ראש וחבל, דווקא הכניסה היא המקום בו מקבל המבקר את הרושם הראשוני שלו ומומלץ להעניק לו שער הולם למה שמחכה בבית.

ההשקעה במקומות אלו תתרום לקו עיצובי אחיד לכל הבית .

 

דלתות כניסה מעוצבות

אמרנו שער, אמרנו דלתות כניסה וחשוב לבחור דלתות כניסה מעוצבות למפתחי הבית.

דלת כניסה מעוצבת יכולה מעץ טבעי אך גם למי שמחפש דלתות פלדה מעוצבות ,ישנם היום דלתות מעוצבות ברמת פרימיום שמספקות את השילוב בין דלת פלדה לדלת מעוצבת.

דלתות כניסה מעוצבות מצופות באלומיניום מורכב משני צידיהן כך שהן מספקות גם את הפונקציונליות של דלת ביטחון וגם את היופי והאלגנטיות שדלת כניסה צריכה לשדר. כמובן מדובר בדלתות עמידות למים וניתן להשיגן בשילוב זכוכית המשקפת מהאור שבתוך הבית או עם חריטות לייזר ופרזולים שונים.

 

תאורה לכניסה לבית

את רחבת הכניסה (בין אם גדולה ובין אם קטנה) יש להאיר. לתאורה המקבלת את פני הבאים יש משקל לא פחות משמעותי מאשר לדלת הכניסה. גם כאן מדובר ברושם הראשוני ולכן אין היגיון בלהשקיע בתאורת סלון או תאורה למטבח ולא בתאורת חוץ ותאורה למבואת הכניסה. בדומה לדלת הכניסה בה נדרשת עמידות ללחות ולגשם גם תאורת חוץ צריכה להיות עמידה למים אפילו אם היא מקורה במבואת הכניסה. מגוון גופי התאורה העמידים למים בקרני תכלת הוא רב למשל ניתן לשלב במבואה תאורה יפה מהתקרה עם דגם TOSCOT A1 או תאורת צד כגון MODULAR FUSER יש מגוון סגנונות של מנורות לתליה על התקרה, חלקם שקועים בתקרה וכמובן יש מגוון רחב של תאורות לקיר ,כולן יאירו על דלת הכניסה, יאפשרו גישה מוארת למגיעים מהחושך בחוץ וכמובן יתנו את הכבוד הראוי למפגש הראשוני של אנשים עם הבית.

כדאי להתאים את סגנון התאורה בכניסה ובגינה לדלתות הכניסה ,למבואה וכמובן לסגנון העיצובי של הבית. אם מדובר בסגנון מודרני יש להתאים תאורה מודרנית ודלתות כניסה בסגנון הייטק.

אם בחרתם בסגנון כפרי תתאימו תאורת גינה מתאימה וגם בכניסה תשתלב מנורה נופלת או תאורת צד לבית בסגנון פנס רחוב.

כנסו עכשיו לחנות אונליין