כל מה שרציתם לדעת על תאורת לד לבית

טכנולוגיית התאורה מסוג LED היא כבר כמה שנים השם החם ביותר בעולם התאורה, ומסיבות טובות מאוד. ניתן להשיג כיום גופי תאורת לד לבית או למשרד, פחות או יותר מכל סוג ועבור כל מטרה.

בקטע הבא נענה על שאלות נפוצות בנוגע לתאורת לד וננסה להבין מדוע מדובר בטכנולוגיית תאורה פופולארית כל כך, הן בתחום התאורה לבית והן בעולם התאורה בכלל –

 

מהם היתרונות המרכזיים של תאורת לד?

ניתן למנות לפחות שני יתרונות מרכזיים ומשמעותיים ביותר של תאורת לד אל מול טכנולוגיות התאורה האחרות והוותיקות יותר –

היתרון הראשון הוא החיסכון באנרגיה. בהשוואה לנורות הלהט המוכרות, נורת לד אשר מספקת את אותה כמות של אור צורכת בממוצע פי שבע או שמונה פחות חשמל. כאשר עוברים להאיר את כלל הבית בנורות לד, מתקבל חיסכון חודשי משמעותי בחשמל, אשר לאורך זמן בא לכדי ביטוי בלא מעט כסף. בנוסף, החסכנות האנרגטית של טכנולוגיית הלד מתרגמת כמובן גם לתרומה אקולוגית משמעותית, על ידי הורדה של כמות האנרגיה שאנו צורכים ונדרשים לייצר.

היתרון המשמעותי השני הוא אורך החיים של נורות הלד. זה ארוך פי עשרה ויותר מאורך החיים של נורות “רגילות”, מה שחוסך מכם את הצורך להחליף את הנורות לעיתים תכופות ואת ההוצאה הכספית הנלווית.

 

אילו סוגים של תאורת לד לבית ניתן להשיג כיום?

כבר כמה שנים טובות שניתן למצוא מבחר עשיר ביותר של גופי תאורת לד לבית. כמעט כל גופי התאורה המעוצבים והסטנדרטיים מגיעים גם עם נורות לד, קיים מגוון רחב של גופי תאורת לד לסלון או למטבח, ספוטים עם נורות לד, תאורת גינה עם נורות לד ואפילו זרקור לאזור בגינה או בחנייה שאנו מעוניינים “להציף” באור.

בקיצור, כמעט כל סוג של גוף תאורה עליו רק ניתן לחשוב קיים כיום גם בפורמט של תאורת לד, כולל מגוון עצום של גופי תאורה מעוצבים.

 

אילו התאמות נדרשות עבור תאורת לד לבית?

גופי תאורה מבוססים לד אשר עובדים על מתח “סטנדרטי” של 220V – 240V מתחברים ישירות לתשתית החשמל של הבית. מרבית נורות הלד הללו מתאימות לבתי נורה רגילים, כך שאין שום הבדל או צורך בהתאמות מיוחדות.

במקרה של גופי תאורת לד אשר עובדים במתח נמוך (דוגמת 12V) קיים צורך בספק כוח נפרד, על מנת להתאים את המתח המתקבל למתח הנדרש.

 

מה מחירם של גופי תאורה מבוססי לד לעומת גופי תאורה אחרים?

גופי תאורה שונים נמכרים במחירים שונים בהתאם לעיצוב, לגודל וכו’. אין הבדל קבוע או משמעותי במחיר בין תאורת לד לתאורות מסוג אחר, אלא בין סוגים שונים של מנורות. גם אם אתם מתלבטים בין מנורה מבוססת טכנולוגיית לד אשר מעט יקר יותר מהאופציות האחרות של גופי תאורה רגילים, זכרו כי לאורך מציעה תאורת הלד חיסכון משמעותי באנרגיה ובהחלפת הנורות.

כנסו עכשיו לחנות אונליין