מאירים את הנכס ביוקרה באמצעות גופי תאורה

הגדרה של נכס בתור נכס יוקרה, היא לא דבר שנוצרת יש מאין, אלא ישנם פרמטרים מסוימים, סובייקטיביים, אשר קובעים אם נכס הוא יוקרתי או לא. מדובר על אלמנטים חיצוניים ופנימיים, אלמנטים סביבתיים, וכן שורה של דברים שאינם נמצאים בהכרח בשליטת בעלי הנכס. אחד האמצעים אשר משפיעים על הגדרתם של נכסי יוקרה הם גופי תאורה. בדומה לריהוט, מרצפות, דלתות, חלונות, ואלמנטים אחרים, אשר האיכות והייחוד שלהם, תשפיע אם הנכס יוגדר כנכס יוקרה או לא, כך גם גופי תאורה שיותקנו בו, יכולים להגדיר אותו ככזה ויתרה מזו, הם יתנו לו עומק ויצרו תחושה של יוקרתיות. נכסי יוקרה יכולים להתאפיין בצורות שונות, בכל הקשור לתאורה. ישנם נכסים אשר בוחרים להשתמש תאורה אינטימית, בעוד ישנם נכסי יוקרה אשר מתאפיינים בתאורה נוצצת, זוהרת, ראוותנית. הן בחלקו החיצוני של הנכס והן בחלקו הפנימי. הבחירה באמצעי תאורה כאלה או אחרים, היא כמובן החלטה על פי עיצוב המקום, אופי השימוש בו ואופי הסביבה בו יושב הנכס.

 

כיצד משלבים גופי תאורה בנכסי יוקרה

נכסי יוקרה יכולים להיות, מן הסתם, מבנים של קומה אחת ומבנים של מספר קומות. ברור שבכל נכס יש מספר חדרים אשר נעשה בהם שימושים שונים, עם זה שימוש לצרכי כלל דיירי המקום, חדרים לילדים, הורים, חדרי עבודה, מרפסות וכדומה. כל חדר ידרוש את העיצוב שלו, לכן גם כל חדר ידרוש גופי תאורה שיתאימו לו. ההתאמה של החדר וגופי התאורה יתבצע לא רק על פי השימוש או העיצוב של המקום, אלא גם על פי מקורות התאורה מהם נהנה החדר. למשל, אם חדר ילדים נהנה מ-2 חלונות אשר במהלך היום אפשר שייכנס מהם אור, הרי שניתן לבחור גופי תאורה קטנים שלא יפריעו לעיצוב החדר ולא ישנו אותו באופן מהותי. מלבד נקודה זו, יש להתייחס גם למיקום גופי תאורה. בחדר ילדים, סביר להניח שהם יהיו ב-3 מקומות שונים. במרכז החדר, ליד שולחן הכתיבה וליד המיטה. מאחר ומדובר בנכס יוקרתי, ייתכן שהם יהיו מוסתרים, כך שלא יפריעו בעין.

 

כיצד בוחרים גופי תאורה לנכס יוקרתי

עיצוב נכסי יוקרה מתבצע, בדרך כלל, באמצעות מעצבי פנים מקצועיים. אלה גם ידעו להתאים את גופי התאורה לחדרים השונים, למקם אותם במקומות הנכונים וכמובן לבחור גופי תאורה שיתאימו לחדרים בנכס יוקרתי. הרי סביר להניח שנכסים כאלה לא ירצו להשתמש בגופים אשר אינם מתאימים לאופי המקום ולאיכותו. גופי תאורה ניתן למצוא בחנויות תאורה, שם ניתן גם ליהנות מיועצי תאורה שידעו לספק הן את המידע הטכני והן את המידע המעשי עבור בעלי הנכסים. נכון להתייעץ איתם על מנת לבצע את ההתאמות המלאות בנושא, כך שיהיה ניתן לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור הנכס.

כנסו עכשיו לחנות אונליין