חדר שינה מעוצב באמצעות תאורה

תאורה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב של חדרי שינה. באמצעות גופי תאורה נכונים ניתן להכניס אווירה רומנטית אל חדרי השינה, לייצר סביבה נעימה ואפילו לשפר את איכות השינה. חדר שינה הוא אחד המקומות האינטימיים בבית ולכן העיצוב שלו דורש התחייבות במאפיינים ייחודיים. השאיפה העיקרית היא לעצב חדרי שינה תוך שמירה על תחושת מרווח. תאורה רכה וצבעים בהירים מסמלים זוגיות ויש להם גם משמעות פונקציונאלית. בזכות מנורות אלו ניתן להשתמש בחדר השינה על מנת לקרוא ספר, לצפות בטלוויזיה או לבלות זמן איכות עם בן או בת הזוג. אין צורך להעמיס בתמונות או לחפש אחר צבעים ייחודיים בקירות. אפשר למקם וילונות רומאיים ולהכניס בצורה מעודנת ורגישה את האור הטבעי אל תוך חדר השינה.

יש מספר טיפים המהווים את היסוד של תאורה לחדר שינה. ראשית, מומלץ לבחור גוף תאורה מרכזי עבור החלל אך לא לוותר על תאורה היקפית בהתאם לאזורים השונים. יש לאבזר את הגוף המרכזי בעמעם וכך להתאים את רמת האור לפעילות בכל רגע נתון. שנית, חשוב להוסיף מנורות באזורים המצריכים זאת כגון שידת איפור. בחדרי שינה של ילדים ותינוקות יש משמעות גם לאביזרי תאורה המונעים נקודות תורפה בטיחותיות. מעבר לכך, נוחות מקסימאלית בחדר השינה תלויה במיקום של מתגים נוספים לצידי המיטה. פרטים קטנים מן הסוג הזה הם אלו שעושים את ההבדל בין היעילות של מנורות לחדר שינה.

 

כיצד בוחרים חנות תאורה?

אחרי שמחליטים על עיצוב מחדש של תאורה בבית ובחדרי השינה, יש צורך בפנייה אל אנשי המקצוע העוסקים בתחום. רצוי להשתמש באתרי אינטרנט ובהמלצות על חברות תאורה. עדיף לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת, להגדיר את הצרכים והמטרות ולבדוק כיצד כל אחד מבין גופי התאורה אכן מתאים לאופי של הבית והחדר. בחירה של חנות תאורה קובעת במידה רבה את ההשקעה הכספית ואת שביעות הרצון שלכם. תנו עדיפות לחנות מנוסה, בעלת ניסיון מעשי בעיצוב של חדרי שינה ביתיים ונוחים. אל תתביישו לבקש לראות המלצות או להתרשם מקטלוג גופי תאורה קיים. בקטלוג כזו תוכלו למצוא את כל פתרונות התאורה המודרניים, לרבות גופי תאורה תלויים, צמודים, עומדים או שולחניים.

מבחינת צריכת חשמל וחיסכון בהוצאות אנרגיה, הפתרון המשתלם והמומלץ ביותר הוא תאורת לד. ספקטרום האור של תאורת לד הוא צר ואינו דורש מסננים, מנורות המבוססים על נורות אלו עמידים למכות וזעזועים ואורך החיים מגיע עד 50,000 שעות עבודה. ההתחממות של נורות לד גבוהה ביחס לגודל אך אינה משמעותית במגע. הזמן הדרוש להביא את נורות הלד להארה מקסימאלית עומד על מיקרו שניות בלבד וההשלכות הן שימוש אפקטיבי, נוח וחסכוני גם בחדרי השינה של ההורים וגם אצל הילדים.

כנסו עכשיו לחנות אונליין