טרנדים תאורה מעוצבת 2023

נועזת או מאופקת? כדי לשפוך אור על הטרנדים העדכניים ביותר בתחום התאורה, פנינו למומחים ולמעצבים שיזרקו אור על מגמות התאורה של 2023 החומרים והגימורים שיאירו את הבתים השנה והלאה.

תאורה מעוצבת שגונבת את ההצגה בחלל

גופי תאורה דרמטיים וגדולים מחליפים את אלו שנועדו להשתלב בחלל או להיעלם לחלוטין, לכו בגדול וכמה שיותר נועז, תאורה שגונבת את ההצגה. גופי תאורה כאלו שעושים את דרכם לחללים שקודם לכן התעלמו מהם.

גופי תאורה תלויים שגונבים את ההצגה

גופי תאורה בסגנון ארט דקו

לארט דקו היה רגע בשנות ה-20 וה-30, אבל השפעתו נותרה מאה שנה מאוחר יותר. עבור המקורות העדכניים ביותר של השראה עיצובית, אנשים “כורים את העבר “”זו ‘ניוזטולגיה’. בתאורה, זה מתורגם לארט דקו ולמראה מסורתי מעודכן. באמצעות צורות גיאומטריות, מוטיבים של שמש, פרחים מסוגננים וצורות מדורגות, ארט דקו משתלב בצורה מפתיעה בחדרים של היום.

גופי תאורה בסגנון ארט דקו

אלמנטים בהשראת הטבע

אנשים הפכו להרבה יותר מחוברים לטבע בגלל אתגרי הקורונה וזה מתבטא בעיצובים ושימוש נועז בחומרים טבעיים יותר וצורות אורגניות. הדרך היפנית משקפת את אסתטיות הוואבי-סאבי שתכליתה לאמץ את הטבע בתוך הבית תהפוך לפופולרית השנה, גוף תאורה מעוטר בעלים, פריחה קרני שמש או כל אלמנט טבעי שובה עין לכל חלל יהיה טרנד לוהט השנה והוא פה כדי להישאר.

תאורת קיר בהשראת הטבע

חדרי חוץ מוארים בדומה לחדרים פנימיים

תאורת חוץ שגורמת לחללים חיצוניים להרגיש בדיוק כמו חדרים פנימיים. אנשים נהגו לקחת את החוץ כמובן מאליו לאחרונה הטרנד הוא “אני מרגיש במרפסת כמו בסלון שלי”- תאורה חיצונית תמיד הייתה מחשבה שלאחר מעשה, אולם לשמחתנו ישנה הבנה והערכה גדולה יותר למשמעות של תאורת חוץ בנוף, תאורת נוף וחוץ מתרחבת לפסי LED, נברשות וגופים מיוחדים, גמישות, ביטחון ורמת תאורה גבוהה להתכנסות עם חברים וארוחות משפחתיות.

תאורת חוץ

גימורים שחורים מט

שחור מט מביא תחכום מלוטש לגופי תאורה בסגנונות הנעים בהשראת רטרו ועד אולטרה-מודרני. כדי להדגיש את מגמת התאורה הזו, נצלו את הניגודיות. מתכות מבריקות וסאטן בולט מול גימורים שחורים מט.

מנורה תלויה בגימור שחור מט

נורות צורניות

בעבר הוסתרו נורות, השנה הנורה הפכה לאייטם שכדאי להבליט ושיהיה חשוף לעיני כל, מבחר הצורות השונות של נורות התרחב וככל שהפופולריות של הצגת הצורה של כל נורה הפך למבוקש יותר, כך מקדישים חשיבות גדולה יותר למגוון גדול של צורות וצבעים של הנורה, בחרו נורות שיהפכו לאייטם עיצובי משמעותי בגוף התאורה, הקפידו לבדוק את המרחק בין השקעים כדי לקבל את המראה הטוב ביותר.

גופי תאורה עם נורות צורניות

שילוב של גופי תאורה ומשטחי אבן

משטחי אבן ששימשו עד היום מרצפות ומטבחים, הפכו למצרך מבוקש בעיצוב גופי תאורה ,שימוש בשיש לבן, אבן שקופה וקרמיקה, חומרים אלה מביאים אימפקט מחמם ויציב לגופי התאורה, עם פסים ומערבולות ייחודיות שנראים יפים במיוחד כשהם מוארים. חפשו גופים העשויים מאבן שקופה, כמו בהט, המאפשרת לאור לעבור דרכה ויוצרת זוהר שמשתקף על הקיר.

גופי תאורה בשילוב משטחי אבן