הדרכים העיקריות לבחירת תאורה מעוצבת לבית

בחירת תאורה לבית היא כיום תחום עיסוק ועניין בפני עצמו, ולא רק בקרב מי שבונה או משפץ את ביתו –רבים ורבות אוהבים לרענן ולעצב מחדש את התאורה בביתם (או לפחות בחלקים מסוימים של הבית), בין השאר בזכות המודעות הגבוהה כיום לחשיבותה של תאורה נכונה הן ליצירת אווירה מסוימת בבית והן לשם ניצול נכון של כל חדר וחדר בבית, יעילות אנרגטית ומגוון סיבות נוספות. בהתחשב בכל אלו – מהן הדרכים הקיימות, האפשריות והמומלצות לבחירת תאורה מעוצבת לבית?

קטלוג גופי תאורה – אחת הדרכים הטובות ביותר להיחשף למגוון העצום הקיים כיום בעולם התאורה לבית, וספציפית בכל הנוגע לתאורה מעוצבת לבית, היא באמצעות עיון ארוך ומעמיק בקטלוג תאורה זה או אחר (קטלוג התאורה שלנו יציע לכם מגוון עצום, בו סביר ביותר להניח שתוכלו למצוא את מבוקשכם…). בקטלוג התאורה שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של מנורות וגופי תאורה מעוצבים מכל הסוגים והמינים השונים – מנרות עומדות ומנורות שולחן, גופי תאורה לסלון ותאורה ייעודית למטבח, גופי תאורה מוגני מים ותאורה לגינה ועוד ועוד. כאן באמת האפשרות לנצל את היתרונות האדירים של האינטרנט, המביא למסך הקטן שלנו את המגוון והמבחר העצומים של חנות תאורה גדולה ומובילה דוגמת “קרני תכלת”. קחו לעצמכם קצת זמן וכנסו לעיין בקטלוג – זה יקדם אתכם משמעותית בבחירת גופי תאורה מעוצבת לבית.

תכנון תאורה מקצועי –  דרך נוספת היא לבצע תכנון תאורה מקצועי מבעוד מועד. כלומר, אופציה זו מיועדת בעיקר למי שעורך שיפוץ כללי או בונה בית/דירה חדשים (למרות שגם מי שרק מרענן את התאורה בביתו הקיים יכול בהחלט לעשות זאת באמצעות תכנון תאורה מקצועי). במקרה זה, אנשי מקצוע מעולם התאורה יסייעו לכם לא רק לבחור את גופי התאורה לבית, אלא ממש לערוך תכנית מפורטת וחישוב מקדים של התאורה הנדרשת בכל אזור של הבית (בהתאם לייעודו ולפעולות שאנו מעוניינים לבצע בו), כך שתוכלו לתכנן את מערך התאורה האפקטיבי והטוב ביותר עבור צרכיכם. תכנון תאורה מקצועי ומקדים מסייע לחסוך משמעותית בעלויות האנרגיה הנדרשת לצורך הארת הבית, ואף חשוב מכך – מסייע לנו להתאים את התאורה המתאימה והנדרשת לכל חדר בבית, כך שהוא באמת יהיה מואר בצורה מספקת אשר מתאימה לשימוש שייעדנו לאותו חדר.

ביקור באולם התצוגה – עבור מי שמעדיף ישר לראות בעיניו ולהרגיש בידיו את גופי התאורה השונים, מומלץ פשוט להגיע לביקור באולם התצוגה שלנו. באולם התצוגה תוכלו לראות לנגד עיניכם אינספור דגמים וסוגים שונים של גופי תאורה, ולהחליט במקום לאחר שממש עמדתם באור שאותה מנורה מפיקה. אכן, אין תחליף אמיתי ללראות ולהרגיש בצורה מוחשית, במציאות (בניגוד למדיום הווירטואלי של המחשב), ועבור רבות ורבים מדובר בדרך היחידה בה הם יכולים או מעוניינים לבחור חפצים כלשהם לבית, ובכלל זה גם גופי תאורה ומנורות שונות. בכל מקרה, גם אם אתם מתכננים להגיע לביקור באולם התצוגה שלנו, לא יזיק בכל זאת להעיף מבט לפני כן באתר שלנו. כך תוכלו לקבל מושג כללי יחסית בנוגע למה שיש לנו להציע (או מושג מפורט יותר במידה ותקדישו גם כמה דקות לקטלוג התאורה שלנו), ותגיעו לאולם התצוגה כאשר אתם כבר מתמצאים בסחורה העומדת לבחינתכם, פחות או יותר…

התייעצות עם אנשי מקצוע – מלבד למומחי התאורה השונים, אשר יכולים כאמור לסייע לכם לבצע תכנון תאורה מפורט מבעוד מועד, ניתן ורצוי להתייעץ גם עם אנשי מקצוע רלבנטיים נוספים, דוגמת מעצבי פנים או אדריכלים. אנשי מקצוע אלו עוסקים בתחומים אלו מדי יום וכבר עסקו לא פעם בבחירה של תאורה לבית או למשרד. לא יזיק להתייעץ עימם ולשמוע אילו טיפים יש להם בשבילכם – כל טיפ קטן שכזה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד ניסוי וטעייה…

חפשו דוגמאות אצל חברים – עוד לפני שאתם פונים לאחת הדרכים הקודמות שהוצעו כאן, נסו להתחיל ולהתעניין בתחום זה מראש, וכך למשל לשים לב לגופי התאורה המאירים את הבתים והמקומות בהם אתם מבקרים, ספציפית אלו בהם אתם אוהבים את עיצוב הפנים. ככל שתהיו יותר מודעים לנושא כך תתחילו לפתח ידע ובקיאות בו, והיכולת שלכם להבין מהם גופי התאורה המתאימים ביותר עבור ביתכם תלך ותשתפר.

לרכישת מנורות לבית כנסו עכשיו לחנות אונליין